Float

Bilder från senaste fotograferingen med fotografen Peter Eidenberg.
 
 
Borde antagligen inte sitta vid datorn nu eftersom jag är begravd i prov och läxor just nu. Den här veckan gick förvånansvärt snabbt och helt plötsligt var "våren" över också. Vart så fint väder hela veckan och så titta man ut idag och såg 2 decimeters snö. Inann all snö kom tillbaka så var jag ute och red i onsdags. Så himla mysig uteritt i solnedgången på fältet, det luktade verkligen gräs och jord vilket fick mig att inse hur mycket jag saknat sommaren. Inte så många dagar kvar nu iallafall får lov att hålla ut.
Nästa vecka blir en hektisk vecka med två slutprov, inlämmningar, en dansredovisning och såklart högskoleprovet. Piece of cake right? Och ja vi ska ha dansredovisning på idrotten. Min grupp dansar till Talk dirty to me och ja det kommer bli en ytterst förskräcklig syn. Ne nu är jag klar med prokrastinering, vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback