Treat yo self

Bilder tagna utav mig.

Kom nyss hem från Sala där jag sov över hos Anna H med Anna EO. Igår var vi i stockholm och hade det as mysigt. Vi shoppade, åt glass i solen och gick självklart till science fiction bokhandeln. Sedan på kvällen åkte vi hem till Anna i Sala och slappa. Imorse blev det amerikanska pannkakor och solning på balkongen. 
Som ni kan se har jag också shoppat lite grejer den här veckan. Det blev en klänning från Topshop, en klänning från Mango, ett linne från Monki, ett grått linne från Zara, en tröja från made in Italy, en jumpsuit från Zara och till sist en bikini från Lindex. Så nu är jag banne mig redo för sommar! Ha en bra fredag! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback