Lite nytt

Bilder tagna av mig
 
Hej! 
Har idag har jag äntligen hittat min minneskortsläsare efter en veckas letande, börjde börja hålla reda på saker och 
thing. Idag har det varit en helt vanlig dag, jag har börjat i skolan igen och det är som vanligt full rulle. Just nu sitter jag och äter sorbe vilket är så himla gott och snart tänkte jag fixa en fransk manikyr. Jag har nyss införskaffat en french liner penna. Vilket jag högt rekomenderar för det är väldigt smidigt. Tidigare i veckan köpte jag också de två toppar här ovanför.
Jag har äntligen gjort klart mina tavlor/anslagstavlor och fått upp dem på väggen. Jag tyckte det blev väldigt gulliga och fotorna kommer säkerligen bytas ut lite när jag känner för det. Nu ska jag hämta mer sorbe, ha det bra!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback