Turn that frown upside down

Bild från Antigua resan. 
 
Hej kära vänner!
Det var länge sedan. För att sammanfatta hur den senaste veckan har sett ut så har den varit gansk hektisk. Förra 
helgen var jag faktiskt i Sala med Anna och Anna. Det var trevligt att få en liten rundtur där, eftersom jag inte har varit inne i själva "staden" eller byn. Självklart är det alltid kul med bra sällskap också . Resten av veckan så var det mycket plugg som vanligt. Hade två presentationer och ett fysik prov. Vilket var lite stressigt men nu efter helgen så är jag lite mer avslappnad. I helgen så har jag varit på spa och hotel med Familjen och Familjen Samuelson. Det har varit så skönt och avslappnande. Jag fick massage och åt en massa god mat. 
Nu ska jag fortsätta pyssla med några tavelramar som ni antagligen kommer få se sedan!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback