Simply orange

Bild tagen av Anna.
 
Hola!
Idag har det varit en fullspekad dag med Anna, vi har fotat och gjort massa annat. känner mig helt ärlig utmattad efter allt fotande det tar mer på krafterna än vad man tror haha eller så kanske det bara är att jag är lat efter all julmat... Ikväll ska vi iallafall få lata oss . Vi ska snart åka och hyra film och sedan laga Gino. Får äta choklad idag igen. Jag har ätit alldeles för mycket choklad nu under jullovet vilket påverkar min hud. Men visste ni att choklad faktiskt kan motverka acne? Jo de är nämligen så att om man äter rätt mängd av 70%+ så kan man få finare hy. Så med det lilla tipset för alla chocklad älskare säger jag ha en god fortsättning, kram!
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback