I promise this will be worth something one day

Bild tagen av mig på käraste Frida 
 
Hej!
Hoppas ni har haft en grym helg. Igår var jag lite i extas då jag hittade ett ställe här i stan där de solde skittles och andra roliga mat saker från Usa. Idag har jag varit med Frida! vi tog en promenad och åt glass. En sak som hände under promenader dock var att vi blev överfallna av en hund. Vi bara vadrade runt helt obekymmrade och en bit bort gick en man med en hund. Så fort hunden fick syn på oss så började den springa rakt emot oss. Jag fick ju panik så vi bara backade och sedan stod helt stilla. Hunden hoppade till och med upp på mig, men vi bara stog helt fast frysna. Till slut kallade ägaren på hunden så den sprang bort. Säger bara det är olagligt, koppla era hundar så jag slipper få en hjärt attack haha. Nu ska jag lyssna på Dan and phill på BBC radio! 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback