Glas och glass

Bild tagen utav mig.
 
Innan jag blev sjuk förra veckan så hittade jag en massa gammla flaskor i garaget. Flaskorna har mina föräldrar hittat på havs botten då de dök. I samlingen fanns allt från parfym flaskor till mjölk flaskor och alla är runt hundra år gamla. Jag tyckte de var ur gulliga,så nu när det är vår varför inte ta fram dem.  
Idag är det som sagt måndag och bokstavligen det första jag sa i morse när jag blev väck var, varför väcker du mig?  vi har haft så mycket ledighet plus att jag varit sjuk så känndes bara så konstigt att gå till skolan. Överlevde iallafall mitt mutliga engelska nationella, vilket firades med glass. 
Kommentarer
Matilda säger:

Åh så fint! Glasflaskorna <3

2014-05-07 | 12:37:45
Bloggadress: http://nzlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback